Méretek: 4,94x1,89x1,46 méter
Méretek: 4,94x1,89x1,46 méter
Fotó megosztása:
A tengelytáv 2924 mm
A tengelytáv 2924 mm
Fotó megosztása:
Egy ilyen orr elől mindenki lehúzódik
Egy ilyen orr elől mindenki lehúzódik
Fotó megosztása:
A króm összekötő kicsit talán sok, de így is lehengerlő az A6 feneke
A króm összekötő kicsit talán sok, de így is lehengerlő az A6 feneke
Fotó megosztása:
Az alapméretű felni 17-es, de a tesztautón 21-esek voltak
Az alapméretű felni 17-es, de a tesztautón 21-esek voltak
Fotó megosztása:
A kitüremkedő radarfejek mintha valami rendőrségi kütyük lennének
A kitüremkedő radarfejek mintha valami rendőrségi kütyük lennének
Fotó megosztása:
Légrugózással még ez a gumiméret is egész komfortos
Légrugózással még ez a gumiméret is egész komfortos
Fotó megosztása:
A kis Audi-dudor, a Q3-on is van ilyen
A kis Audi-dudor, a Q3-on is van ilyen
Fotó megosztása:
Szokjuk meg: az 50 TDI a háromliteres V6 legerősebb változata
Szokjuk meg: az 50 TDI a háromliteres V6 legerősebb változata
Fotó megosztása:
Egy kis gagyiság: kamu a látványos kipufogóvég
Egy kis gagyiság: kamu a látványos kipufogóvég
Fotó megosztása:
Légiesen könnyed és high-tech a gombmentes műszerfal
Légiesen könnyed és high-tech a gombmentes műszerfal
Fotó megosztása:
A virtuális műszeregység az A6-ban is jól működik, könnyű kezelni, leolvasni
A virtuális műszeregység az A6-ban is jól működik, könnyű kezelni, leolvasni
Fotó megosztása:
A hivatalos adat 5,5 liter százon, a valóság pedig 7,9 liter volt, vegyes üzemben
A hivatalos adat 5,5 liter százon, a valóság pedig 7,9 liter volt, vegyes üzemben
Fotó megosztása:
130-nál ennyit forog a főtengely
130-nál ennyit forog a főtengely
Fotó megosztása:
A tükröződés élőben nem gond, viszont mindig minden tele van ujjlenyomattal
A tükröződés élőben nem gond, viszont mindig minden tele van ujjlenyomattal
Fotó megosztása:
Ilyen hülyeséget: csippentő mozdulattal szinkronizálni a klímát - nem szívesen fizetnék ezért a fejlesztésért, ha Audi-vásárló lennék
Ilyen hülyeséget: csippentő mozdulattal szinkronizálni a klímát - nem szívesen fizetnék ezért a fejlesztésért, ha Audi-vásárló lennék
Fotó megosztása:
Fantasztikusan jó móka 3D-ben forgatni a kocsit parkolás közben
Fantasztikusan jó móka 3D-ben forgatni a kocsit parkolás közben
Fotó megosztása:
A tolatókamera képe éles, erős
A tolatókamera képe éles, erős
Fotó megosztása:
A HUD nem olyan részletgazdag, mint a Mercié vagy a BMW-é
A HUD nem olyan részletgazdag, mint a Mercié vagy a BMW-é
Fotó megosztása:
Nem kellett volna azt a pohártartót eltakarni egy elegáns redőnnyel?
Nem kellett volna azt a pohártartót eltakarni egy elegáns redőnnyel?
Fotó megosztása:
A váltókar szép, de csak egy elektronikus kapcsoló az egész, nem marad ott D-ben vagy R-ben, ha áthúzzuk
A váltókar szép, de csak egy elektronikus kapcsoló az egész, nem marad ott D-ben vagy R-ben, ha áthúzzuk
Fotó megosztása:
Még egy ujjlenyomatgyűjtő hely: az új világításkonzol
Még egy ujjlenyomatgyűjtő hely: az új világításkonzol
Fotó megosztása:
Követőradaros tempomat, természetesen
Követőradaros tempomat, természetesen
Fotó megosztása:
A világítótestet érintéssel lehet ki-bekapcsolni
A világítótestet érintéssel lehet ki-bekapcsolni
Fotó megosztása:
Megvilágított quattro felirat és sok-sok hangulatfény
Megvilágított quattro felirat és sok-sok hangulatfény
Fotó megosztása:
Hihetetlenül tömör az ajtóbelső és finomak a kárpitanyagok. Azért egy is üreg még elfért volna a könyöklőben
Hihetetlenül tömör az ajtóbelső és finomak a kárpitanyagok. Azért egy is üreg még elfért volna a könyöklőben
Fotó megosztása:
Az ülés nagy, széles, kényelmes és a masszázs is hatékony
Az ülés nagy, széles, kényelmes és a masszázs is hatékony
Fotó megosztása:
Hátsó ajtóbelső
Hátsó ajtóbelső
Fotó megosztása:
Kényelmes, fantáziátlan hátsó traktus
Kényelmes, fantáziátlan hátsó traktus
Fotó megosztása:
A hátsó klímakonzol
A hátsó klímakonzol
Fotó megosztása:
530 liter, széles, de alacsony a raktér
530 liter, széles, de alacsony a raktér
Fotó megosztása:
Az üléstámla nem dönthető a kocsi mögül
Az üléstámla nem dönthető a kocsi mögül
Fotó megosztása:
AdBlue adalék is kell az Euro 6-hoz
AdBlue adalék is kell az Euro 6-hoz
Fotó megosztása:
A V6 3.0 TDI, amit 231 lóerősre hangolva 45TDI-nek, 286 lovasan 50TDI-nek hívnak
A V6 3.0 TDI, amit 231 lóerősre hangolva 45TDI-nek, 286 lovasan 50TDI-nek hívnak
Fotó megosztása:
Ötlengőkaros első futómű, légrugókkal
Ötlengőkaros első futómű, légrugókkal
Fotó megosztása:
A hátsó futómű is ötlengőkaros, felárért a hátsó kerekek is kormányzottak
A hátsó futómű is ötlengőkaros, felárért a hátsó kerekek is kormányzottak
Fotó megosztása: