Méretek: 4885x1840x1445 mm
Méretek: 4885x1840x1445 mm
Fotó megosztása:
A legkönnyebb kivitel 1595 kg
A legkönnyebb kivitel 1595 kg
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2825 mm
Tengelytáv: 2825 mm
Fotó megosztása:
Európában egyelőre kizárólag a 2,5 literes benzinemotoros hibridrendszerrel lehet majd kapni
Európában egyelőre kizárólag a 2,5 literes benzinemotoros hibridrendszerrel lehet majd kapni
Fotó megosztása:
Csak szedán van belőle, kombinak egyelőre se híre, se hamva
Csak szedán van belőle, kombinak egyelőre se híre, se hamva
Fotó megosztása:
Nem takargatja a kipufogóját, egy hibridnél ez fura
Nem takargatja a kipufogóját, egy hibridnél ez fura
Fotó megosztása:
Jól sikerült a menetjelző LED-csík, nem erőltetett
Jól sikerült a menetjelző LED-csík, nem erőltetett
Fotó megosztása:
Az alapfelni 17 colos, a 18-as az extra
Az alapfelni 17 colos, a 18-as az extra
Fotó megosztása:
Automata, benzines szedán papíron 4,3 literes, a valóságban 6-7 literes fogyasztással
Automata, benzines szedán papíron 4,3 literes, a valóságban 6-7 literes fogyasztással
Fotó megosztása:
Széles, a vezetőre fókuszált, ötletes vonalú aszimmetrikus műszerfal
Széles, a vezetőre fókuszált, ötletes vonalú aszimmetrikus műszerfal
Fotó megosztása:
Mélyen, kényelmesen ül a vezető, a kormány állíthatóságával nincs probléma, mint a Priusban
Mélyen, kényelmesen ül a vezető, a kormány állíthatóságával nincs probléma, mint a Priusban
Fotó megosztása:
Kicsit sivatagos az ajtóbelső dizájnja, kicsi az ajtózseb
Kicsit sivatagos az ajtóbelső dizájnja, kicsi az ajtózseb
Fotó megosztása:
Minden ablak automata fel is, le is
Minden ablak automata fel is, le is
Fotó megosztása:
Camry-kulcs
Camry-kulcs
Fotó megosztása:
A tesztautók textilkárpitos ülései kényelmesek voltak, de hiányzott a combtámasz és a memória-funkció
A tesztautók textilkárpitos ülései kényelmesek voltak, de hiányzott a combtámasz és a memória-funkció
Fotó megosztása:
Az összes, általam ismert Toyota és Lexus között messze a Camry menürendszere a legjobban kezelhető és ez az érintőképernyő végre szép, kontrasztos, nagy felbontású képet ad
Az összes, általam ismert Toyota és Lexus között messze a Camry menürendszere a legjobban kezelhető és ez az érintőképernyő végre szép, kontrasztos, nagy felbontású képet ad
Fotó megosztása:
A műszeregység hagyományos mutatós, a kis kijelző színes és sok mindent meg tud mutatni
A műszeregység hagyományos mutatós, a kis kijelző színes és sok mindent meg tud mutatni
Fotó megosztása:
Az automata fényváltó alapáras cucc
Az automata fényváltó alapáras cucc
Fotó megosztása:
A váltó a megszokott hibrid Toyota-féle bolygóműves, fokozatmentes szerkezet, kézzel is kapcsolható fix áttételekkel
A váltó a megszokott hibrid Toyota-féle bolygóműves, fokozatmentes szerkezet, kézzel is kapcsolható fix áttételekkel
Fotó megosztása:
Van elektromos üzemmód és sport mód is, de a legjobb mindent ECO-ban hagyni
Van elektromos üzemmód és sport mód is, de a legjobb mindent ECO-ban hagyni
Fotó megosztása:
A kormány gombjai hamar betanulhatók, logikus a HMI a Camryben
A kormány gombjai hamar betanulhatók, logikus a HMI a Camryben
Fotó megosztása:
A kormány gombjai hamar betanulhatók, logikus a HMI a Camryben
A kormány gombjai hamar betanulhatók, logikus a HMI a Camryben
Fotó megosztása:
Ez az alapképernyő, a hifi, a fed. számítógép és a navi jelenik meg rajta
Ez az alapképernyő, a hifi, a fed. számítógép és a navi jelenik meg rajta
Fotó megosztása:
A tolatókamera felbontása lehetne jobb, 2018-ban kínos ez a szemcsés kép
A tolatókamera felbontása lehetne jobb, 2018-ban kínos ez a szemcsés kép
Fotó megosztása:
Hátul nagyon tágas a Camry, a Superb jutott eszembe a lábteréről
Hátul nagyon tágas a Camry, a Superb jutott eszembe a lábteréről
Fotó megosztása:
A hátsó szellőzőrostély, konnektorok: nem szép, de a célnak megfelel
A hátsó szellőzőrostély, konnektorok: nem szép, de a célnak megfelel
Fotó megosztása:
Magam mögött a hátsó ülésen
Magam mögött a hátsó ülésen
Fotó megosztása:
524 literes a csomagtartó, a támla mechanikusan a kocsi mögött állva is előredönthető
524 literes a csomagtartó, a támla mechanikusan a kocsi mögött állva is előredönthető
Fotó megosztása:
A nagy négyhengeres közvetlen befecskendezéses, a termikus hatásfok 41%
A nagy négyhengeres közvetlen befecskendezéses, a termikus hatásfok 41%
Fotó megosztása:
Nagyon jó fejnek bizonyult a Camry tervezőcsapatát vezető japán úr, vidám, lelkes és egyáltalán nem agymosott - olyan ember, akitől szívesen vennék nem használt autót
Nagyon jó fejnek bizonyult a Camry tervezőcsapatát vezető japán úr, vidám, lelkes és egyáltalán nem agymosott - olyan ember, akitől szívesen vennék nem használt autót
Fotó megosztása:
A mostani Camry a nyolcadik generáció
A mostani Camry a nyolcadik generáció
Fotó megosztása:
Állítólag ez a fotó ihlette a Camryt, ez volt az első skicc egy noteszlapon róla és ez volt az első számítógépes tervrajz
Állítólag ez a fotó ihlette a Camryt, ez volt az első skicc egy noteszlapon róla és ez volt az első számítógépes tervrajz
Fotó megosztása:
A jobb oldali képen az új Camry hengerében zajlós, középről kiinduló, jól szabályzott égés, bal oldalon a régi, kiegyenlítetlenebb lángterjedés
A jobb oldali képen az új Camry hengerében zajlós, középről kiinduló, jól szabályzott égés, bal oldalon a régi, kiegyenlítetlenebb lángterjedés
Fotó megosztása:
Biztos lehet vele ennyit is fogyasztani, a realitás inkább a 6-6,5 liter
Biztos lehet vele ennyit is fogyasztani, a realitás inkább a 6-6,5 liter
Fotó megosztása:
Végre rendesen ki lehet húzni egy hibrid Toyota kormányát
Végre rendesen ki lehet húzni egy hibrid Toyota kormányát
Fotó megosztása:
Önironikus a Toyota: ők is érzik, hogy az eddigi Camryk azért nem voltak túl látványosa autók
Önironikus a Toyota: ők is érzik, hogy az eddigi Camryk azért nem voltak túl látványosa autók
Fotó megosztása: