Röviden – Audi Q3, 2019-es modell | |
---|---|
Mi ez? | Az Audi kompakt szabadidő-autójának második generációja, elődjénél tágasabb, variálhatóbb hátsó traktussal és csomagtérrel, virtuális műszeregységgel |
Mit tud? | Korszerű, friss VW-konszern-termék, épp csak a szükséges mennyiségű prémiumhangulattal, 150-230 lóerővel, a nagyobb motorokhoz automatikusan járó quattro-hajtással |
Mibe kerül? | A típus alapára a magyar piacon 12 millió körül várható, az értékesítés októberben elindul |
Kinek jó? | 1-2 gyerek mellé teljes értékű családi autó de a széles padon három keskeny gyerekülés is elfér. Jó kiállású, praktikus kis Audi, a kézi váltós, 150 lovas dízel sokat kínál a klasszikus vezetési élményből, a 230 lovas, automata benzines sokkal sterilebb |
Elképesztő megalománia indult meg új csúcsmodellekkel: Audi Q8, BMW 8-as kupé, na és persze hegyomlásnyi Rolls-Royce Cullinan érkezik a semmiből, hogy már ne legyen elég az, amiről pár éve gondoltuk úgy, hogy na, ez már túlzás, mi a fenének ekkora kocsi.
Ezzel a trenddel párhuzamosan zajlik egy sokkal kevésbé zajos, viszont sokkal szimpatikusabb trend is a prémiumvilágban. A kis, kompakt, szubkompakt prémiumautók egyre inkább alkalmasak családi autónak. Az új A-osztályos vagy GLC Merci, a BMW X1, a MINI Clubman: mind mintha pont annyival lenne tágasabb elődjénél, hogy már komolyan vehető lehetőség legyen egy-két gyerek mellé teljes értékű családi autónak.
Most egy újabb prémiummodell nőtte ki szó szerint eddigi legkomolyabb gyermekbetegségét. Az új Audi Q3 tologatható, több fokozatban dönthető támlájú hátsó üléseket és hatalmas csomagtartót kapott. Már nem lehet rámondani, hogy csak egy túlárazott, divatosra puffasztott Golf: ez a kocsi ténylegesen praktikusabb és hasznosabb, mint az átlagos kompakt autók – vagy akár mint a legtöbb kompakt kombi.

Vannak érdekes új színek, de persze azért még ezüstmetálban is megveheti a Q3-ast, aki ragaszkodik a konvenciókhoz
Kommentek