Vezess
B:
566.0 Ft
D:
577.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Részegen vezetett, feleségével az autóban borult fel és csapódott egy kerítésnek
Vezess
Sok pénzt bukhat, aki nem figyel oda a jövő évi pályamatrica megvásárlásakor
Vezess
Fontos mérföldkőhöz érkezik hamarosan a hazai villanyautó-flotta
Vezess
Szakértők jósolták meg, hogyan alakulhat az olajár 2026-ra
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
566.0 Ft
D:
577.0 Ft
Címoldal
motor1
motor1
Kovács Miklós
Sosem látott brutális motort terveznek a németek
18 henger és három turbó? A Porsche egy elképesztő, izgalmas, és előremutató W-alakú belső égésű motor szabadalmát nyújtotta be.
Kovács Miklós
Néma és pokoli gyors lehet az új BMW M3-as
Már tesztelik a prototípust, ami az M3 szellemi örököse lehet a bajoroknál, akár 600-700 lóerővel, de hathengeres benzinmotor nélkül.
Kovács Miklós
Hosszú évek óta kihalt alkatrészt hozhat vissza a Ferrari
Friss hírek szerint az exkluzív, limitált szériás új modellek esetén a Ferrari már fontolgatja a manuális sebességváltó feltámasztását.
Svékus Gergő
Eltűnik a Ford, amit a magyarok is imádnak
A Mondeo és a Fiesta csak a kezdet volt: az év vége előtt legendás kompakt típusát is végleg, utód nélkül szünteti be a Ford.
Kovács Miklós
Kevés villanyautó van még az utakon, ennyi a valós százalék
A villanyautók terjedése komoly ütemben történik, de ha a teljes autóállomány cseréje a cél, akkor még hosszú évtizedekig tarthat el a folyamat...
Kovács Miklós
Ilyen lehet a teljesen robotizált villanyautó-töltés
A Huawei által bemutatott konstrukciónál az autó és a töltő végez mindent, a sofőr gyakorlatilag csak utasként kíséri végig a folyamatot.
Kovács Miklós
Legendás motort temet el végleg Volkswagen, élt 34 évet
Meglepően sokáig tartott ki a hathengeres szívó benzinmotor, ami eltalált konstrukcióként, sokrétű felhasználhatóságával aratott sikert
Kovács Miklós
A művészi autók aranykorát idézte ez a koncepció
A Chrysler Atlantic koncepció az 1995-ös Detroiti Autószalonon mutatkozott be, ahol retro stílusával és régi korokat idéző arányaival elkápráztatta a...
Kovács Miklós
Óriási tesztközponttól szabadul meg a Stellantis
Az 1600 hektárnál is nagyobb terület az új típusok komplex tesztelését szolgálta, de a költségcsökkentés részeként ettől is megszabadulnak...
Kovács Miklós
Ilyen egy Volvo-rajongó mérnök saját álomautója
A Koenigseggnél dolgozva a kilencvenes években egy fejlesztő hobbiból olyan Volvót dobott össze, amitől a gyáriak is elámultak
Előző
1
2
3
Következő