A 2001-es Crossblade sokat tett a Smart arculatáért, a minimalista roadster vagánysága a városi törpe polgári változatait is felértékelte. Ugyanez az elképzelés köszön vissza a holnap bemutatandó Forease tanulmányban, bár ezúttal nem a Smartot, hanem az elektromos közlekedést kell dögössé tenni – muszáj, hiszen a márka már idén is csak villanyautót árul Észak-Amerikában, és 2020-tól Európában is kivezeti kínálatából a belső égésű motoros verziókat.

Zöldnek lenni menő 1
Zöldnek lenni menő 2

Zöldnek lenni menő

Zöldnek lenni menő

Zöldnek lenni menő 11
Zöldnek lenni menő 12
Zöldnek lenni menő 13
Zöldnek lenni menő 14
Zöldnek lenni menő 15
Zöldnek lenni menő 16
Zöldnek lenni menő 17
Zöldnek lenni menő 18
Fotó megosztása:

A dögös a kényelmetlennel kezdődik: tető nincs, szélvédő is csak annyi, hogy a bogarak a szánk helyett a szemünkbe csapódjanak. A kormánykerék karimája felül hiányzik, talán hogy a helyes kéztartásra kényszerítse a sofőrt. A biztonságról ugyanakkor nem mondtak le a tervezők (hiszen a halál nem dögös), így az ülések mögött dudorok szolgálnak bukókeretként.

Zöldnek lenni menő 19

A zöld-fehér színvilág egyértelműen utal az elektromos hajtásra, a tanulmány teljes egészében a szériakivitelű EQ Fortwo Cabriolet modellre épül, és mint ilyen, tökéletesen alkalmas a közlekedésre (mínusz bogarak a szemben).