Az új generációs A-osztály alapkiviteleivel és a leendő AMG A45 csúcsmodellel párhuzamosan fejlesztette ki új, megfizethetőbb sportautóját a Mercedes.




A váltó hétfokozatú DSG, alapáras a rajtautomatika. Az összkerékhajtás a nyomaték 50-100 százalékát adja az első kerékre, a 4Matic rendszer tengelykapcsolója elektromechanikus vezérlésű, így gyorsabban kapcsolható be a hajtásba a hátsó tengely.
Az ESP teljesen kikapcsolható, de az ötféle menetdinamikai program – komfort, sport, sport+ és egyedi, valamint az új fejlesztésű ’csúszós’, ami rossz tapadású környezetben hasznos – függvényében két fokozatban automatikusan módosul a vezetőtámogatás mértéke és jellege.
Az elöl MacPherson, hátul négy lengőkaros felfüggesztéshez adaptív csillapítást szereltek, a fékek nagy teljesítményűek, a kormánymű változó áttételű, és a választott üzemmódtól függően eltérő karakterisztikájú.
A kipufogó hangját beépített szelep szabályozza.
Az autó 4,7 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebességét elektronikusan korlátozták 250 km/órában.
Az utastérben a megszokott környezetet igényes anyagválasztás (Artico szintetikus bőr és Dinamica mikrofiber szövet az üléseken) egészíti ki.
A kezelőszervek és funkcionalitás megegyezik az új generációs A-osztály már ismert rendszereivel.
Az opciós AMG Track Pace program a központi képernyőn keresztül kínál teljes telemetriát, több mint 80 paramétert rögzít menet közben.
A modell 2018 októberétől rendelhető, az első példányok 2019 januárjában futnak be a kereskedésekbe.









