Párizsban debütál a Peugeot 207 CC, Epure tanulmányautónak nevezett változata, amely minden bizonnyal ugyanilyen formában fog piacra kerülni, várhatóan fél év múlva. Az autó külső jegyei megegyeznek a hagyományos 207-esével, ám ahogy a 206 CC-nél itt is fém tető bújik elő rossz idő esetén a csomagtartóból.

Már a hibrid hajtású kiállítási darabot is el tudjuk képzelni az utcán, igaz, teljes egészében hófehér belsejének leginkább az amerikaiak és a kárpittisztítók örülnének. A képekről látható, hogy elődjével szemben a 207 CC-be talán 120 centinél magasabbak is be ülhetnek hátra.

Üzemanyagát, az igen reakcióképes hidrogént, öt darab tartályban szállítja magával a Peugeot keménytetejű kabriója. A 700 bar-os nyomáson tárolt gáz üzemanyagcellában termel elektromos áramot, amelyet villanymotorok használnak fel, illetve a lítium ion akkumulátorok tartalékolnak szűkösebb időkre.

A tanulmányautóba épített hibrid erőforrás hatásfoka 50 százalék körüli, ellentétben a belsőégésű motorok által elérhető 25-30 százalékkal.

Az akkumulátorok és a hidrogéntartályok is az autó csomagtartójának aljában lapulnak, így nem foglalnak egy értékes helyet az autó amúgy sem túl tágas hátsó üléssorából.

Ez az üzemanyagcellás technológia 350 km-es hatótávolságot biztosít a 207 CC-nek, és a szinte hangtalan üzem mellett akár a 130 km/órás csúcssebességet is eléri. Persze eközben semmilyen károsanyag nem hagyja el a “kipufogót”.