Az autóipar, azon belül is a terepjáró kategória korábbi Quasimodóira, a dél-koreai Ssangyong autóira rá sem lehetett ismerni Frankfurtban. Itt van például az XIV-1 koncepció:

De nem csak ez a narancsvörös tanulmány volt kifejezetten kívánatos a standon. És nem a szőke hostessre gondolok. A korábbi Actyon és Actyon Sports modellek, melyek csőrszerű, de valahogy mégis disznóra emlékeztető orrukkal vívták ki maguknak az autós társadalom elszörnyedését, eltűntek. És átadták helyüket egy gömbölyded, kissé unalmas, de formailag az Opel Antarától és a Renault Koleostól semmiben el nem maradó SUV-nak, a Korandónak:

Nem marad el formailag az olyan nem túl szép, de kurrens SUV-októl, mint az Antara vagy a Koleos

Nem marad el formailag az olyan nem túl szép, de kurrens SUV-októl, mint az Antara vagy a Koleos

valamint az új Ssangyong pick-upnak, ami valójában csak orrában új, a SUT-1-nek:

A SUT-1 motorja kisebb, takarékosabb, mint a szokásos 2,5 literesek

A SUT-1 motorja kisebb, takarékosabb, mint a szokásos 2,5 literesek

A kocsik technikája maradt a régi. Független kerékfelfüggesztés, a kategóriában szokásos 2,5 literes dízel helyett a pick-upban is csak kétliteres közös nyomócsöves motor; sok extra, viszont a legkurrensebb pick-upoktól kissé elmaradó méret és jóval elmaradó terhelhetőség.

Egyelőre ezeket a szép, illetve legalább nem csúnya Ssangyongokat nemigen látjuk majd elszaporodni itthon. Az importőr ugyanis nem tudta meggyőzni a magyar terepjáró- és pick-up-vásárlókat, hogy a ronda is lehet finom, ezért a Ssangyong pillanatnyilag nincs jelen a hazai piacon.