Áznak, fáznak

Áznak, fáznak

Áznak, fáznak


Győrbe stílszerűen méretes Q7-essel futottunk be. Múlandó felsőbbrendűségi érzésünk egészen a megérkezésig tartott, ahol a többi nagy Auditól eltérően nekünk nem volt helyünk a VIP parkolóban. Hiába, az apró, de fontos kék villogó hiányzott a mi négykarikásunkról.

A bejutás nem volt egyszerű, szétszedették, kipróbáltatták a fotómotyót, videokamerát. A repülőterek cérnakesztyűs zaklatóemberei legfeljebb jelenteni jöhetnének az itt felsorakozott legényekhez. Profin, gyorsan, fájdalommentesen végezték a dolgukat. Mivel nem volt nálunk még egy lapos kavics sem, bemehettünk a roppant fontos emberek közé.

Macskák

Adjak egy gyomrost, öcsi?

Adjak egy gyomrost, öcsi?

Adjak egy gyomrost, öcsi?


Az Audi nem bízott semmit sem a véletlenre. Nemzetközi bemutató ez, így mindent komolyan vettek. Érdekes, hogy a motorjaik gyártását ránk merik bízni, de a rendezvény ételeit, italait, sőt még a hostess lányok nagy része is germán import, de azért akadnak hazaiak is.

Kollégám szerint egy pillantással megállapítható, ki honnan jött. Amíg a németek nyakig begombolkozva, de kötelező mosollyal arcukon támadnak ránk samponízű gyümölcsleveket kínálva, addig az itthoniak nem rejtenek el mindent, de a mosoly is kevesebb. Igazuk is van, vigyorogjanak inkább a pasik.

Hol van Kokó?

Befutottak

Befutottak

Befutottak


Még átverekedjük magunkat néhány kordonon, és csodálatos helyen ücsörögve várjuk a kezdést, amivel nem is csúsztak sokat. Az első percek után rémülten tekintgettünk egymásra, mert azt hittük rossz helyre keveredtünk.

Bokszmeccseket idéző hangulatban énekelte valaki a mikrofonban a színpadra siető nagy emberek nevét, akik hasonló stílusban, öles léptekkel loholtak a pódiumra, majdnem megölve egy szerencsétlen fotóst. Furcsa is volt, hogy nem hajították le magukról az öltönyt, és nem köptek a piros, kék sarokba.

Lapozás után megtudhatják, mi köze az Audinak a nyugdíjreformhoz, és jön a várható ár is


Miután végeztek a mondókájukkal, begördült egy A3 kabrióval Gyurcsány Ferenc is, akit ezúttal nem engedtek a kormány közelébe, be kellett érnie a jobb oldallal. Ez láthatóan kicsit megviselte, mert miután kipattant a kocsiból, nekilátott egy tévéshopos előadásnak.
Már láttuk valahol

Már láttuk valahol

Már láttuk valahol


A végén ugyan nem szólított fel akciós Audi vásárlására, de a kormányzás és autógyártás párhuzamára felhívta a hallgatóság figyelmét. Szerinte a jobb nyugdíjrendszer megalkotása ugyanolyan munka, mint jobb autókat gyártani. Itt felcsillant a szemünk, hiszen megvan a megoldás minden bajra: sok-sok Audi mérnököt a parlamentbe!

Start

A sorozatgyártás ünnepélyes megindítása nagy csalódás volt. Nem láttunk gigantikus piros gombot, amit boldog arccal, egymásba kapaszkodva együtt nyom meg a teljes vezérkar, ami után egyre gyorsuló géphang kíséretében életre kel az 1,2 milliárd forintos szalag, és elkezdi ontani a nyitható tetős A3-ast. Sebaj, valahogy majdcsak feldolgozzuk ezt a traumát. Lényeg, hogy potyogjanak az új magyar Audik

Különleges ajánlat, csak Önnek

Különleges ajánlat, csak Önnek

Különleges ajánlat, csak Önnek


Annyit nagy nehezen megtudtunk, hogy itthon áprilisban érkeznek akereskedésekbe az új modell első példányai, de már februártól meglesz a pontos áruk. Egyelőre az árról annyit tudni, hogy nagyjából 1,3 millió forintnyi plusz spórolt pénzre lesz szüksége annak, aki a sima A3 helyett inkább kabriót vinne haza.

Végezetül igazi stréber módjára még egy röpke gyárlátogatásra is beneveztünk. Megérte, mert itt nem csavarták ki a kezünkből a fotómasinákat, kedvünkre lődözhettünk a szalagok között.