A Lexus esszenciáját adó, kétajtós kivitelben és kabrióként is elérhető, 2017-ben bemutatott LC sorozat több autóipari értesülés szerint 2026 után utód nélkül marad, de az utolsó év még tartogat pár meglepetést. 

A Motortrend.com írása alapján a kínálatból kigyomlálják a V6-os motorra épülő LC500h hibrid verziót, és 2026-ban csak a V8-as szériára koncentrálnak. 

A hajtáslánc változatlan marad: 5.0 V8-as kerül a motorháztető alá, ami 471 lóerőt és 540 Nm forgatónyomatékot juttat a hátsó kerekekhez. A motorhoz tízfokozatú automatikus váltó kapcsolódik, ami a Lexus LFA hagyatékát idéző aktív kipufogórendszerrel együtt teszi felejthetetlen élménnyé a gyorsulást és a hangorgiát. A kupé 4,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg a kabrió 4,6 másodperces értéket tud. A 3,5 literes, V6-os hibridhajtás eltűnik a kínálatból.

Még egy utolsó széria biztonsan készül a zseniális japán V8-asból 2

A 2026-os LC500 kabrió

A 2026-os szériát limitált kiadásokkal teszik csábítóbbá:  az LC 500 Inspiration Series mindkét karosszériaváltozathoz elérhető lesz, és egyedi részletekkel teszi még kívánatosabbá a japán grand tourert. A kupé 200 példányban készül, a limitált színválasztékot a vadonatúj Smoke Matte Gray árnyalat nyitja, amihez fekete-fehér kontrasztos belső tér, karbonelemek, matt fekete, 21 colos kovácsolt felnik és piros féknyergek társulnak.

A karbonszálas tető és hátsó szárny, valamint a sorszámozott plakett a középkonzolon mind az egyediség jegyében született. Az aktív hátsókerék-kormányzás, a Mark Levinson-fél hifi, a head-up display és a sportülések természetesen a szériafelszerelés részét képezik.