Az Arany Oldalak szakmai telefonkönyv XXI. századi megfelelője a Google Places, ahol mindent megtudhatunk egy kiszemelt szolgáltatóról, a nyitvatartási időtől kezdve a címen át az ügyfelek által adott minősítésekig. Parkolási lehetőségek, akadálymentes bejárat, árak, látogatottság napszakok szerint – minden benne van.




Ezt a szolgáltatást teszi most elérhetővé a Google a Hyundai és a Kia számos típusában. Az előbbinél a Kona, az Ioniq 5 és 5 N, az Ioniq 9, az új Santa Fe, valamint a megújult Tucson rendelkezik olyan infotainmentrendszerrel (és vezeték nélküli szoftverfrissítéssel), amely támogatja a funkciót; a Kiánál az EV4 indítja a sort.
A Google Helyeket közvetlenül a navigációs rendszerbe integrálták, így egy mozdulattal útvonalat is tervezhetünk oda.
Mivel egyre több autógyártó dönt úgy, hogy saját megoldások barkácsolása helyett a Google szolgáltatásait választja – nem feltétlenül azért, mert azok a legjobbak, hanem mert azokat ismerik és kezelik készségszinten a felhasználók –, biztosra vehetjük, hogy hamarosan más autógyártóknál is megjelenik a szolgáltatás.


