Két vadonatúj típust, és két formatanulmányt mutatott be az MG Motor a Goodwoodi Sebességfesztiválon.
Intelligence in Motion




Az Intelligence in Motion, azaz intelligencia mozgásban kifejezést rövidítő IM jelzés egy technológiai tartalmában és formavilágában egyaránt modern, élvonalbeli típuscsaládra utal. Ebből rögtön kettőt is bemutattak: az IM5 egy felső kategóriás szedán, míg az IM6 egy szabadidőjármű (legalábbis amennyire a Tesla Model X szabadidőjármű.)
Az IM család a Cyberster hangulatát és minőségét szeretné hétköznapibb használati értékű autókba átültetni. Az a kevés, amit elárultak az autókról, jól hangzik: 800V-os architektúra, akár 100 kWh kapacitású akkumulátor, 17 perces tölthetőség (10-80%) és akár 705 kilométeres hatótávolság.
Dupla villanymotoros kivitelben a szedán 3,2, a terepjáró 3,5 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára – a gyorsulásban tehát a Cybersterrel lesz pariban a két autó, állítólag a vezethetőséget is sportosra hangolták, akkumulátor dolgában pedig szintet is lép a roadsterhez képest.
Lesznek megfizethetőbb belépő verziók 75 kWh-ás akkuval és egy villanymotorral. Az árak Angliában 40-48 ezer font (18,5- 22 millió Ft) között alakulnak a szedán, és 48-53 ezer (22 – 24,5 millió Ft) között a crossover esetében.
Az IM széria speciális üzemmódokat (esős éjszaka, az vajon mi?), valamint önvezető és önparkoló funkciókat is kínál. A hátsó kerekek is kormányozottak, méghozzá nagyon: az IM5 szedán kevesebb mint 10 méteren fordul állítólag, ami a városi kisautók szintje.
Az utastérben egy 26,3 colos UHD infotainment kijelzőt kapunk, amit egy 10,5 colos érintőképernyőről lehet kezelni. Van 20 hangszórós audio (négy hangszórót a mennyezetbe építettek be), minden ablak laminált, azaz bizonyos fokig zaj és hőszigetelt.
Cyber X és MG EX4
Érdekes tanulmányautó a Cyber X, amely az MG új almárkájának, a városi méretű, robusztus dizájnú autókban gondolkodó Cybernek az arculatát vetíti előre; az autó tagadhatatlanul egyedi stíluseleme a rég nem látott bukólámpa.
A kiállításon egy negyedik autót is bemutatott az MG: az MG EX4-est, amely az egykori Metro 6R4 B-csoportos raliautó szellemét idézi meg, méghozzá az MG4 XPower nagy teljesítményű alapjaira építkezve.




