Néhány hónap alatt ez a harmadik sportos modellszéria az Alfa Romeótól: a GTA / GTAm páros után jött a Giulia és Stelvio 6C Villa d’Este, most pedig a GT Junior.

Az 1966 és ’76 között gyártott GT 1300 Junior az Alfa Romeo Giulia Sprint GT alapjaira épült, de karosszériáját a Bertone tervezte, motorja pedig erősebb, 89 lóerős volt. Igazi közúti versenyautónak tekintette az Alfa, és ez bejött az embereknek: tíz év alatt mintegy 100 ezer példányban fogyott a csinos sportkupé.

Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 1
Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 2

Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo

Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 9
Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 10
Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 11
Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 12
Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 13
Legendás sportmodellje előtt tiszteleg az Alfa Romeo 14
Fotó megosztása:

Noha színében különleges, és a speciális ötlyukú keréktárcsák is látványosak, a Stelvio GT Junior és a Giulia GT Junior nem kap új motort: mindkettő a 210 lóerős dízelmotorral vagy a 280 lóerős benzinmotorral rendelhető. A Giulia esetében hátsókerék-hajtás is kérhető a benzinmotorhoz, egyébként minden más esetben széria a Q4 összkerékhajtás. A speciális, hímzett fejtámlákkal és egyedi öltésekkel díszített fekete bőrülések mellett meglepetés is vár az utasokra: a műszerfalon a GT 1300 Junior sziluettje látható.

 

a videó a hirdetés után indul