Még hogy a mai fiatalok nem tudnak azonosulni a múlttal? A Škoda öt ifjú dizájnerét kérte fel, hogy rajzolják újra kedvenc veterán Škodájukat.
L&K Voiturette (1905)


Škoda 1203 Camper (1968)
A hetvenes évek utcaképének meghatározó típusa volt a 1203-as, amely hazájában kempingbuszként is közkedvelt volt. Ez utóbbi született újra Daniel Hájek kezei között, méghozzá elektromos hajtáslánccal.
Škoda Felicia Cabriolet (1959)
Ahogy az eredeti Felicia különösen elegánsnak számított a maga korában, úgy Martin Leprince alkotása sem a múlt felé kacsingat, inkább a kortárs esztétikai értékeket alkalmazza. Ebbe pedig a high-tech is belefér: a „lebegő” kialakítású szélvédő egyben műszeregységként és multimédiás kijelzőként is szolgál.
Škoda Popular Monte Carlo (1936)
Ljudmil Slavov bátran nyúlt személyes kedvencéhez, amely kupéként és roadsterként egyaránt gyönyörű autó volt. A bolgár tervező az utóbbit alkotta újra nagy ívű, lendületes sportkocsiként, amelyben lebegő, holografikus kijelző képviseli a XXI. századot.
Škoda 130RS (1977)
Aymeric Chertier a Škoda múltjának legsportosabb típusát, a „kelet Porschéjaként” emlegetett ralibajnokot keltené életre, és különösebben nem is változtatna sokat az eredeti arculaton. Megőrizte annak vonásait és arányait, majd modern versenyautóktól átemelt részletekkel aktualizálta megjelenését.





