Az év második felétől, azaz júliustól megújuló összkerékkormányzással, friss színválasztékkal, kibővített tartozék-palettával és modernizált motorokkal folytatja pályafutását a BMW legnagyobb szedánja.

A tavaly januárban megújult 7-es széria két teljesítményszinten kínálta háromliteres, soros hathengeres dízelmotorját. A 730d 265, a 740d 320 lóerőre volt képes, maximális nyomatékuk 620, illetve 680 Nm volt. Ezek a blokkok most 48 voltos mild hibrid technológiát kaptak, ami (valamint a 2700 barra növelt közvetlen befecskendezés) minden értéküket feljavította: a csúcsteljesítmény immár 286 (+8%), illetve 340 (+6%) lóerő, a nyomatéki csúcs 650 (+5%), illetve 700 (+3%) Nm-re nőtt.

Ezzel párhuzamosan általánosan 0,2 másodperccel fürgébben gyorsulnak 100 km/órára az összkerékhajtással, illetve nyújtott tengelytávval is elérhető modellek (a 740d xDrive például 5,0 másodpercre tornázta le a mutatványt), miközben az átlagfogyasztás a 730d-k esetében 0,6, a 740d típusok körében átlagosan 0,4 literrel csökkent 100 kilométeren.

A további változások sorában említést érdemel a megújuló, precízebb hangolású összkerékkormányzási rendszer, a  kétféle új kék karosszériaszín, valamint egy fehér-kék-fekete BMW Individual beltéri színkombináció.

Erősebbek a BMW 7 alapmotorjai 2