Ha egyszer egy üzlet beindul: miután a C-Coupé fedélzetén bemutatkozott, egyre több Mercedes-modell orrába költözik be az AMG új motorja. A háromliteres, hathengeres turbómotor a GLC fedélzetén 367 lóerős, ugyanannyi, mint a C-osztályban. A GLC 43 jelentőségét növeli, hogy elődjéből, a GLK-ból nem gyártott AMG verziót a Mercedes, így a márka hívei most először vehetnek sport-SUV-ot ebben a méretosztályban.





AMG műszerek kockászászló-dizájnnal. 280 van beleírva. Masszív fogású, lapos aljú, pirossal varrott bőrkormány.
Alapfelszerelés az összkerékhajtás, amely a nyomaték (legfeljebb 520 Nm 2500 és 4500/perc között) 69 százalékát a hátsó kerekekre közvetíti. 
Magától értetődően jelen van minden létező menetdinamikai csomag, a három lépcsős változó csillapítástól a sportprogramot is tartalmazó üzemmódváltón át a kikapcsolható ESP-ig.
Az első futómű új fejlesztés, a hátsót módosították.





