Tavaly év végén a Lotus Exige Sport 350 dobott le magáról 51 kilót, majd idén év elején a Lotus Elise Cup 250 veszített el 21 kilogrammot a tömegéből. Az Evora nagyobb és nehezebb mindkettőnél, éppen ezért bőven van róla mit lefaragni: a gyár szakemberei most kerek 70 kilót, azaz egy cingár sofőrnyit csentek el. A recept hasonló volt: szénszálas alkatrészek jöttek, kényelmi extrák mentek (nincsenek például könyöklők), az ajtóburkolatokat és főleg a motortér fedelét egyszerűbb, könnyebb panelekkel oldották meg.




Az autó júniustól kapható, évente csak 150 példányt gyártanak.
Még mindig tud hova fogyni a Lotus
300-zal hasít a leggyorsabb Evora
A Lotust alapító Colin Chapman a tömegcsökkentés Paganinije volt. Vigyorogna, ha látná, mit művelnek utódai.
7 fotó