Az Európában elsőként alkalmazott Sync3 infotainment rendszer mellett parkolórobot funkció, valamint egy új dízelmotor vezeti a Ford Kuga megújulásának tartalmi listáját. A 2016-os Kuga könnyen felismerhető a márka amerikai formanyelve által ihletett, erőteljes orrkialakításról: a kettős hűtőmaszk mellett átrajzolt fényszórók világítanak (akár a kanyar ívét követve), a hátsó lámpák is megújultak, ahogy a felni- és színválaszték is. Áttervezték a motorházfedelet is, ami nem csak harcosabb lett, de a gyalogosokat is jobban óvja gázolás esetén.




Aki a kézzel foghatóbb újdonságokat kedveli, az sem fog szomorkodni, a Kuga megkapja ugyanis a másfél literes dízelmotor 120 lóerős változatát. Az eddigi kétliteres blokk helyébe lépő négyhengeres csak elsőkerék-hajtással kérhető, átlagos fogyasztását 4,4 liternek ígérik. A kétliteres dízel 150 és 180 lóerős kiadásai megmaradnak; előbbinél opció, utóbbinál egyedüli lehetőség az összkerékhajtás. Az 1,5 literes benzinmotor továbbra is 120 vagy 150 lóerővel kapható elsőkerekes, illetve 182 lóerővel összkerekes kivitelben.
Többet kínál a Ford Kuga
Új motorral, modern kapcsolódási és vezetőtámogatási megoldásokkal újul a Ford kompakt szabadidőjárműve.
5 fotó
