A hűtőmaszk körüli krómszegélyről lehet felismerni a 2015-ös modellt
Zömök autó, kicsinek látszik, de belül cseppet sem szűk, még a csomagtartója sem. Hossza 4,4 méter alatt van pár centivel, tengelytávja 2603 mm
Nem szép autó, nem is kedves, de van benne valami vonzó agresszió
Még a hátsó lámpa is csak felárért LED-es - mindenért pénzt kér az Audi
30 fotó

Finoman jár, csendes, erős a 184 lóerőre beállított kétliteres dízel

Finoman jár, csendes, erős a 184 lóerőre beállított kétliteres dízel

Az Audi pénteken bejelentette, hogy a németországi Audi-tulajdonosok már meg tudják állapítani, hogy kocsijukba be van-e építve az emissziós értékek meghamisítását lehetővé tévő szoftver.

Az ügyfelek a www.audi.de weboldalon megadva gépkocsijuk alvázszámát megtudhatják, hogy autójuk a csaló szoftverrel fut-e. A gyár közölte, hogy a következő hét folyamán ez a lehetőség az egyes országok Audi-honlapjain világszerte megnyílik az Audi-tulajdonosok előtt.
    
Folynak az előkészületek az érintett – 1,6 és 2,0 literes TDI, Euro 5-ös szabványú – gépkocsik szoftverjének módosítására – áll az Audi közleményében, amely azt is hangsúlyozza, hogy a szóban forgó járművek műszakilag teljesen biztonságosak és alkalmasak a közúti közlekedésre. Az Audi korábban közölte, hogy világszerte mintegy 2,1 millió manipulált típusa fut, ebből több mint 2 millió Európában.

Nagy kérdés, hogy miért csak az Audi lépte ezt meg eddig, a Volkswagen, a Škoda, a SEAT miért nem?
   
A szeptember 18-án kitört botrány hatása még nem érződik az autópiacon, mert a vevők  általában hetekkel-hónapokkal előbb megrendelik a kívánt típust. A német szakmai szövetség, a VDA kimutatása szerint szeptemberben éves szinten 5 százalékkal nőtt a Németországban újonnan üzembe helyezett hazai és külföldi gyártmányú gépkocsik száma. Ezen belül 8 százalékkal emelkedett a dízel üzeműeké és arányuk elérte a 47 százalékot. Az export 7 százalékkal bővült tavaly szeptemberhez képest. A VDA nem közölt adatokat az egyes márkák eladásaira vonatkozóan.