
A vizes kamrás tömítettségi és a fényezés ellenőrzése után ez az autó arra vár, hogy életében először kihajthasson a gyárból. A tesztpályára megy
“Az elmúlt hónapokban minden lehetséges műszakmodellt megvizsgáltunk, és végül arra a döntésre jutottunk, hogy az előre forgó három műszakos modell a legmegfelelőbb az optimális termelés számára” – mondta Frank Klein, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A Mercedes kompakt modelljeinek gyártása az A-, B-, CLA- és GLA-osztályokkal a rastatti és kecskeméti üzemekben párhuzamosan folyik. Kecskeméten a B- és CLA-osztályokat gyártják, ez utóbbi modell kizárólag a magyarországi üzemben. Előbbi 2012 márciusa óta készül, utóbbit 2013 januárja óta gyártják. 2013-ban Kecskeméten több mint 109 000 jármű hagyta el a szerelőszalagot.
A nagy kereslet miatt az elmúlt évben mindkét gyár több szombati napon is termelt. Ez a rugalmas, szorosan a piaci igényekhez igazodó üzemeltetés – függetlenül a kecskeméti harmadik műszak bevezetésétől – az idei évben is tovább folytatódik.



