Bár csak a Genfi Autószalonon mutatta be új középkategóriás modelljét a Mercedes-Benz, az új E-osztályt máris kezelésbe vette a Kicherer.

A tuningcég elsőként a jelenlegi csúcsváltozatot, az E500-at alakította át. Az 5,5 literes motor teljesítményét 388-ról 430 lóerőre növelték, s ezzel párhuzamosan kiiktatták az autót 250 km/óránál megállító elektronikus gátat. Egyelőre nem közölte a cég, hogy milyen gyors is valójában az átalakított E, ugyanakkor az biztos, hogy a korábbi 5,2 helyett 4,8 másodperc is elég, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órás tempót.

Ez persze nem elsősorban a plus 42 lóerőnek köszönhető, hanem az új önzáró differenciálmű beépítésének. Ezzel ugyanis nemcsak agilisabbá vált a kocsi, de rövidebb lett a végáttétel.

430 lóerős V8-as motorral
Sportkipufogó és új differeneciálmű
Sportos kiegészítők kérhetők az utastérbe
3 fotó
Sportkipufogó és új differeneciálmű

Sportkipufogó és új differeneciálmű

Sportkipufogó és új differeneciálmű


Nemcsak a motort érintette az elektronikai beavatkozás, de a futóművet is. Ennek megfelelően az elektronikus vezérlésű, légrugós futómű feszesebb alaphangolással és alacsonyabbra engedett kasztnival folytatja életét.

Látványra sem utolsó a Kicherer, de ez elsősorban a gyári AMG-kiegészítőknek köszönhető, a lökhárítók, küszöbök ugyanis onnan érkeztek. Ugyanakkor a szénszálas műanyagból készült első spoiler alsó toldata, a kis hátsó szárny valamint a tükörházak borítása saját termék, csakúgy mint a 20 colos felnik.