Most éppen kis városi haszonjárműben működött közre a PSA Peugeot-Citroën konszern és a Fiat gépezet. Az eredmény a Bipper-Nemo-Fiorino hármas (Peugeot, Citroën, Fiat sorrendben), melyek városban teljesítik az ideális áruszállítás feltételeit.

Tornasor
Vállalkozó
Most pakoltak ki belőle
Egész jó
Merre van az arra?
17 fotó
Egész jó

Egész jó

Egész jó


Mivel a három autó között nincs igazán különbség – bár a Fiat motorkínálata némiképp eltér a franciákétól – dönt az ütemérzék és a marketing. Az első játszmát a Peugeot nyerte, a hármasból ők mutatták be itthon elsőként új járművüket.

A Bipper 3,86 méteres hosszával és 2,5 méteres tengelytávjával elsőre a Partner utódjának tűnhet. Csakhogy a Peugeot úgy látta jónak, ha a Partner utódját megnövelve rést teremt a Bipper számára, miközben a régi Partnert is piacon tartja. A Bipper így a kisebb szállítási feladatokban remekel: kétszemélyes utasterű, egy raklapot befogadó, 2,5 köbméteres rakterű jármű. Motorkínálata ehhez a feladathoz igazodva kétféle 1,4 literes gépből áll, benzin vagy dízel üzemanyagra tervezve. A dízelmotor 68, a benzinmotor 75 lóerős.

Tralalíralam

Tralalíralam

Tralalíralam


Március közepétől ötüléses személyautó verzió is piacra kerül, addig be kell érni a teherhordóval. Akciós ára nettó 1,9 millió forint, forgalmazása február közepén indul. Az alapár az ideál vállalkozói igényekre lett szabva, egy légzsák, blokkolásgátló slussz-passz. Felárért viszont van minden, ami egy mai személyautónál megszokott: automata klíma, tempomat, MP3-as hifi, telefon kihangosító, tolatóradar. És ha még azt is belevesszük a képbe, hogy Bipper első-hátsó lámpáit jó magasra tették, hogy a gyakori városi koccanások ne járjanak komoly dologi kárral, elképzelni se tudunk ideálisabb városi áruszállítót nála.