Felfelé nyíló ajtókat kapott a D8 GT
Hátul diffúzor termel leszorítóerőt
Az ajtóval a tető egy része is nyílik, így könnyebb a beszállás
4 fotó
A Donkervoort egyik legnagyobb trükkje – amellett, hogy a pillekönnyű kasztnihoz erős motort társítottak – az volt, hogy az embert szabadon érte a szél a nyitott roadsterben. Most ugyan befedték, de továbbra is minden adott, ami az igazi élményautózáshoz szükséges.

648 kilogrammos tömeg, legfeljebb 270 lóerős motor, 18 colos kerekek, sportos futómű. A tömegcsökkentés oltárán feláldozták az elektronikus ketyerék nagy részét, így azok szinte teljesen hiányoznak az autó utasteréből.

A D8 GT névre hallgató roadstert, hasonlóan nyitott testvéréhez az Audi által szállított 1,8 literes turbófeltöltős motor hajtja.

Ajtajai felfelé nyílnak, de a könnyebb bejutás érdekében a tető egy része is eltűnik ajtónyitáskor. Annak érdekében, hogy a csukott változat tömege se legyen sokkal nagyobb, mint az eredeti, nyitott változaté, a tervezők előszeretettel használtak könnyű, de igen merev szénszálas műanyagból készült alkatrészeket.

Ezeknek hála, a nyitott tetős kivitelhez képest mindössze 20 kilogramm súlytöbblettel kell megküzdenie a járműnek. Ha minden jól megy, akkor évente 50 darab készülhet a D8 GT-ből.