



Több hely leghátul
A modellfrissítés keretében viszont megjelent a hosszított Scénic sima ötüléses kivitelben, az 5+2 személyes kivitelnél nagyobb csomagtartóval és várhatóan alacsonyabb áron. A padlóba hajtható leghátsó ülések helyén 32 liternyi tárolóhely szabadult fel a csomagtér szintje alatt.
Az átdolgozással megváltozott a hűtőrács, nagyobbra nőtt az alsó levegőbelépő-nyílás és a lökhárító szélére költöztek a ködlámpák. Az áttervezett első fényszórók mellett a hátsó lámpákban világító LED-ek jelentenek eltérést az eddig modellhez képest. Ezenkívül pár új szín jelenik meg a kínálatban, a gyár szerint javul a minőségi összkép a belső térben és tartósabb anyagokat használnak az utastérben.
8 motor, négy dízel
Négy-négy turbódízel és benzines motorból áll majd a választék. A 85 lóerős alap dízeltől a 150 lóerős 2.0 dCi-ig terjed a kínálat. A benzinesek között a 98 lóerős 1.4 áll az árlista alján, a legerősebb a 163 lóerős turbós kétliteres.
A második generációs Scénic-ből nem egészen három év alatt több mint egymillió készült Douai-ban, Franciaország északi részén. 19 százalékos részesedésével a Scénic a legnépszerűbb típus a maga kategóriájában Nyugat-Európában.
Csak a Scénic-től sikeres a Mégane
A Scénic jó fogadtatásának döntő szerepe van a Mégane II család sikerében. Jelenleg minden második Mégane Scénic vagy Grand Scénic modell, míg a mennyiség másik felén osztozik a 3 és az 5 ajtós, a limuzin, a kombi és a kupé-kabrió.
