



A kompozit anyagból készült karosszériaelemek, a szénszálerősítésű műanyag tető és a magnézium felnik alkalmazásával 150 kilóval lesz könnyebb az autó. Az utastérben nem a luxus, hanem a versenyautós kialakítás lesz a jellemző.
Mindemellett a 4.3-as, V8-as motort is átdolgozzák kissé, amely 35 lóerővel gazdagodik. A könnyített 420 lovas Vantage RS 4,5 másodperc alatt érné el a 100 km/órát álló helyből. Az autó végsebessége 305 km/óra lesz.
A felhasznált anyagok mellett a karosszéria kialakítása is versenyautósabb lesz, nagyobb levegőnyílások és méretesebb spoilerek kerülnek a kocsira, amiket a DBR9-es versenyautón szerzett tapasztalatok alapján fejlesztenek. A kocsi még 2007 vége előtt piacra kerül.
Nem csak a V8 Vantage-nél, de a DB9-nél is felhasználják a DBR9-cel szerzett tudást. A tervek szerint a V12-es nagyobb Astonból is elkészül az RS változat.
