



Közel 200 páros nevezett a versenyre, ahol amatőrök és profik egyaránt rajthoz állhattak. A mezőnyben négy WRC, három Super 1600-as versenyautó és sok-sok Mitsubishi EVO indult. A hazai élmezőnyből ott volt többek között Szabó Gergő, Turán Frigyes, Matics Mihály és Asi is.
A meghívott versenyzők között volt Jan Kopecky, aki a Skoda Vb-s csapatával aszfaltos versenyeken vehetett részt, és Spanyolországban pontot is szerzett.
Asi eltiltása miatt csak előfutóként indulhatott, ám ez nem szegte kedvét és látványos autózással szórakoztatta a nézőket, akárcsak a Trabantos múltjával hírnevet szerző Kőváry Barna, aki egy Dacia Logan-t terelt, legtöbbször kilinccsel előre.
Persze a “nagyok” mellett a nézők a Ladák és Trabantok armadáját is ovációval köszöntötték, akik persze nem voltak restek egy-két látványos fordulót bemutatni a repertoárjukból. A hazai versenyekről is ismert Corolla WRC-t ezúttal egy teljesen amatőr pilóta, Szabó Imre vezette, aki végül a 15. helyen zárt.
Nem volt ilyen szerencsés Benik Balázs édesapja, Benik József. Ő az utolsó gyorsaságin csúnyán összetörte a Focus WRC-t. A versenyt Szabó Gergő nyerte meg, Turán Frigyes és Jan Kopecky előtt.
