



Bár az Amerikában általános szemlélet szerint minden tisztességes autóba V8-as motor dukál, a CS 6-os V6-os motorja mégis megállja köztük a helyét. Alapból 210 lóerőt teljesít az erőforrás, de az exkluzív kivitelű változatot Shelbyék felszerelték kompresszorral is, így 350-nél is többre emelkedett a motorháztető alatt megbúvó lovak száma. Változtattak a felfüggesztésen és az autó külsején is, így a CS 6-os a rajongókat a régi, gyors és erős GT350-esre emlékeztetheti.
A Mustang GT-nél az átalakítást a Ford 4,6 literes V8-as motorjával kezdték, amelyre Vortech kompresszor került. Segítségével 500 lóerőre tornázták fel az autó teljesítményét, ami a legendás GT 500-asokhoz méltóvá teszi a kocsit.
Nem hagyták változatlanul az autó belsejét sem, itt főként a szórakoztató elektronikai berendezésekre koncentráltak a West Coast Customs-nál. 7 colos Sony monitort és hozzá tartozó fejegységet építettek be előre, és számos hangsugárzót, erősítőt is beszereltek a Mustangba. Két hatalmas mélynyomó pedig hátul, a csomagtartóban kapott helyet.
Kívülről az új formájú motorháztető és átdolgozott sárvédő ívek árulkodnak az autó eredetéről. Újrarajzolták az első hűtőmaszkot és megváltozott a fényszórók elhelyezése is. Hatalmas, 22 colos Lexani keréktárcsákat kapott az autó, amin Pirelli abroncsok feszítenek.
Olyan híreket is hallani, hogy a Ford tervezi a Focus és a Fusion Shelby változatának piacra dobását is. Utóbbi persze nem az Európában forgalmazott kisautó, hanem az amerikai piacon árult Fusion limuzin.
