



[bekkep]A 2004-es gazdasági évben a vállalat 417 millió eurós forgalmat bonyolított. A cég nyolc telephelyén, Németországban és az Egyesült Államokban, mintegy 1100 alkalmazottat foglalkoztattak.
1996-ban a Porsche és az akkor Daimler-Benz közösen alapította a CTS-t, amit 2003-ban teljesen átvett a sportkocsigyártó vállalat. Nem csak vászontetőket, de keménytetőket is gyártottak kabriókhoz, valamint tolótetőt hagyományos karosszériával készülő modellekhez. A vevők között a Porsche és DaimlerChrysler mellett, a Ferrari, a General Motors, a Saab, a Peugeot és az Opel is szerepelt.
A stuttgarti cég magyarázata szerint, azért vállnak meg a cégtől, mert a Porsche jelenleg egyre nagyobb versenyben van más autógyártókkal, és a CTS számára is előnyösebb lenne, ha egy független autóipari beszállító cég oltalma alatt működhetne tovább.
[bekkep]Wendelin Wiedking, a Porsche AG igazgatótanácsának elnöke szerint: ” A Porsche ezután teljes erővel komplett autók fejlesztésére, gyártására és értékesítésére tud összpontosítani, míg a Magna újabb partnerrel bővült, ami további növekedést hozhat neki.
A Magna az autók összeszerelése mellett, részegységek, modulok és komplett rendszerek fejlesztésével, gyártásával foglalkozik beszállítóként, autógyártók számára. Több mint 82 ezer alkalmazottja van 222 telephelyen, a világ 22 országában.
