



Mind a GM, mind az FHI vezetői arra a következtetésre jutottak, hogy nem volt elegendő közös projektjük, amely indokolttá tette volna a szövetség fenntartását. Külön utakon mindkét cég jobban meg tudja valósítani saját elképzeléseit.
Félretették a Subaru B9 Tribeca-ra épülő 4×4-es Saab 9-6X tervét is. Ehelyett a Frankfurti Autókiállításon látott Opel Antara GTC adja majd az alapot az új összkerék-hajtású autóhoz, amely a jövőbeni Vauxhall/Opel Frontera, Saturn Vue és Daewoo illetve Chevrolet szabadidőautók testvére lesz.
Amerikában továbbra is gyártják majd a Saab 9-2X-t, a Subaru Impreza átdolgozott változatát.
Habár a GM-nél költséglefaragó intézkedések sora van napirenden, de a 9 százalékos Isuzu és a 20 százalékos Suzuki részesedés értékesítését még nem tervezik.
A Toyota menet közben jelentette be, hogy 8,7 százalékos részesedést kíván vásárolni a Fuji Heavy Industries-ban, és már tanulmányozzák a közös kutatás-fejlesztés és gyártás terén való együttműködés lehetőségét.
