



[bekkep]De egyelőre nem fut ki a modell, sőt új változatát mutatják be szeptemberben a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon. A három és ötajtós csapotthátú, a CC kupé-kabrió és az SW kombi után megjelenik a Sedan is.
Iránban készül majd az autó és elsősorban a Közel-Kelet országainak szánják, de Európában is kapható lesz majd. Összesen 30 országba exportálják a modellt. Magyarországon, illetve az Európai Unió más tagállamaiban nem értékesítik majd, csak a tőlünk keletebbre lévő európai országokban.
A C-oszlopig a Sedan megegyezik a többi változattal, a különbségek a hátsó részt érintik, bár ott is találunk egyező alkatrészeket. A 35 centivel hosszabb far miatt megerősítették a karosszériát. Bár egyértelműen a Renault Thalia ellenfele az autó, a Peugeot-nál feláldozták a csomagtartót a szépségért, a csomagtérfedél a 607-esére hasonlít.
[bekkep]Az autó nem kapott hatalmas hátsó puttonyt, viszont a csomagtartója így csak 384 literes, ami elmarad a Thalia 510 literes befogadóképességétől. A Sedan csomagtartója azonban a testvéreiéhez képes nagy, hiszen a csapotthátúnál 139, az SW-nél 71 literrel nagyobb helyre lehet pakolni.
Egyértelműen a rosszabb utakra készül a Sedan, ezért az autó futóművét is átalakították a mérnökök. 20 milliméterrel nagyobb lett az autó hasmagassága és a lengéscsillapítók felütési határát is magasabbra vették. Emellett a motor alá egy védőburkolatot is szerelnek.
Két motorral készül majd a 206 Sedan, 1,4-es és 1,6-os benzinesekkel. Előbbi 75, utóbbi 109 lóerős. Mindkét motor teljesíti az Euro 4-es károsanyag-kibocsátási normát. Ötsebességes kézi váltóval gyártják majd az autókat, de az erősebbhez négysebességes automatát is lehet majd rendelni.
Kétféle felszereltségi szinttel, XR és XT kivitelben gyártják majd az autókat, de az alapfelszereltség nem lesz szegényes. Minden Sedanban lesz két légzsák, övfeszítők az első üléseknél, állítható szervokormány, központi zár, elektromos ablakemelő. Az XT-be ABS és vészfékasszisztens is kerül.
