



A Budaörsi székhelyű, a közép- és kelet-európai GM központtal egy épületben működő Cadillac & Corvette Central Europe 2005 elején alakult. A regionális marketing iroda értékesítési, vevőszolgálati (after sales) és marketing támogatást biztosít a magyar piacon csekély ismertségű új márkáknak.
Kezdetként a Polar Mobil a két új márka számára kibővíti a Könyves Kálmán körúti Saab szalont. Ebben a felállásban a General Motors konszern mindhárom prémium márkája egyetlen helyszínen lesz kapható idén szeptembertől.
2007-ig a Wallis csoporthoz tartozó Polar Mobil Kft. létrehoz egy Cadillac és Corvette élményközpontot, amely a tervek szerint nem egyszerűen egy autószalon lesz. A Cadillac és Corvette Experience Center szintén a fővárosban létesül majd.
Nem véletlenül nem hívjuk Chevrolet Corvette-nek az amerikai sportautó hatodik generációját. A C5 és a C6 közötti modellváltás kapcsán a General Motors úgy döntött, hogy a Chevrolet márkanév alól kiemelve önálló márkaként forgalmazza a jövőben a sportkocsit.
