



Nem kis pénz gyűlt össze a rendezvényre, hiszen a képek tanúsága szerint kilenc Zonda parkolt az épület elött. Ezek új ára darabonként 120 millió forint körül alakul, de még ha használtak is, az összértékük 800 millió forint biztos megvan.
A Pagani Zonda F közepén egy 7291 köbcentis AMG motort találunk, ami 602 lóerőt tud 6150-nél. Az erőforrás legnagyobb nyomatéka 760 newtonméter lett 4000-es fordulatszám mellett.
A Zonda F-ből létezik egy Clubsport változat is, ez 650 lóerőt illetve 780 newtonméter nyomatékot tud. Ezt elsősorban versenypályákra ajánlja a gyártó. Az utcai változat 3,6 másodperc alatt éri el a 100 km/órát. Az autónak 0-tól 200-ig 9,8 másodperc is elég. A modell végsebessége nem hitelesített, de gyártó szerint több mint 345 km/óra.
Brembo fékek lassítják a Zondát, előre 380×34, hátulra 355×34 milliméteres tárcsákat szerelne, hat- illetve négydugattyús féknyergekkel. Ha valaki ennél is többet szeretne, akkor léteznek kerámia fékek is, ezek elöl-hátul 380 milliméter átmérőjűek.
A képre kattintva megnézheti és meghallgathatja a Pagani Zonda F egyik első útját.

