



Alapáron jár kiviteltől függetlenül a hárompontos öv és a fejtámla az összes utasnak, légzsákból a vezető és az utas oldali első tartozik az alapfelszereltségbe.
Továbbra is kétféle motor szerepel a kínálatban. Mindkettőt az elődből vette át a gyár, de továbbfejlesztésükkel csökkent a szelepmozgató szerkezet súrlódási vesztesége, ami takarékosabb üzemet eredményez.
A 0,8 literes motor szabványos átlagfogyasztása lement 6,1 L/100 km-ről 5,2-re, a Spark 1.0 esetében 6,4 helyett 5,6 literrel megelégszik a motor a szabványos mérési ciklusban.
Jelenleg csak az autó alapárát közölte az importőr, a részletek jövő héten derülnek ki, így például az egyliteres motor, vagy az egyes extrák és kivitelek felára. Az induló ár tehát a háromhengeres, ötajtós Spark esetében 1 749 000 forint.
Az autó elődje ennél 100 000 forinttal alacsonyabb összegért is elvihető volt, de abból a kivitelből még a vezető oldali légzsák is hiányzott.
