Megrendelhető az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, ami helyből 10 mm-es ültetést jelent
A Cayman esetében is S jelzi az erősebb modellt. A Cayman S 5,4 másodperc alatt gyorsul százra
7 fotó
Kétüléses zárt sportautó jelenik meg a Porsche palettán, várhatóan az idei év végén. A 911-nél alig gyengébb és lassabb, de mintegy 20 000 euróval (5 millió forint) kevesebbe kerülő autó a Boxster kupéváltozata. A Cayman S hathengeres boxermotorja 3,4 literes. A teljesítmény alig marad el az alap 911 Carera 325 lóerejétől.

A 217 kW-os/295 lóerős Cayman S maximális nyomatéka 340 Nm 4400 és 6000-es fordulat között. A nyomatékleadást a VarioCam Plus javítja, ami a szívóoldali vezérműtengelyek változó vezérlését, illetve a szelepnyitás mélységét is a terhelés és a fordulatszám függvényében módosítja. A VarioCam Plus rendszer eddig a 911-es sorozat kiváltsága volt.

Ezzel a háttérrel 5,4 másodperc kell az autó nulláról százra gyorsulásához, a végsebesség 275 km/óra. Ezek az adatok alig maradnak el az alap 911 Carrera 5,0 másodpercétől és 285 km/órás legnagyobb sebességétől.

A Cayman S erőátvitelében logikusan a Boxster S váltója dolgozik, de a Porsche továbbfejlesztette a hatfokozatú kézi váltót. Felárért rendelhető az ötfokozatú Tiptronic S, amely a váltókar mellett a kormányon lévő gombokkal is kapcsolható kézzel. A sportkupé számára a Porsche továbbfejlesztette a váltó hidraulikus és elektronikus vezérlését.

A futómű alumíniumból készült a rugózatlan tömeg csökkentése érdekében. A Cayman S alapáron 18 colos felnikkel hagyja el a gyárat. Igény esetén a Porsche elektronikusan vezérelt lengéscsillapítással szállítja az autót Porsche Active Suspension Management (PASM) néven. A PASM helyből 10 milliméteres ültetést jelent, a vezető az automatikus vezérlés helyett gombnyomásra állandó Sport üzemmódba kapcsolhatja a rendszert.

A középmotoros felépítés két csomagtér kialakítását tette lehetővé. A kisebb első 150 literes, a nagyobb hátsó űrtartalma 260 liter.