2001 óta minden évben felmérést végez olvasói körében a Reader’s Digest arról, hogy melyik márkában bíznak a leginkább. Az Európai Megbízható Márkák felmérésen idén 14 európai országban töltötték ki a 24 832 kérdőívet. Hazánkban 35 kategóriában szavazhattak a magazin olvasói. A márkákat négy szempont (minőség, ár, termék imázs, a fogyasztói igények szem előtt tartása) szerint egytől ötig osztályozhatták a szavazók.
A Reader’s Digest olvasói öt éve hűek az Opelhez. A hazai válaszadók körében hasonló sikert többek között a MOL és a T-mobile könyvelhetett el.
A megkérdezett országok között csak a hollandoknál végzett az élen az Opel. Talán nem véletlen, hogy a tradicionális autógyártó nemzetek saját márkáikra esküsznek. Franciaországban a Renault, Csehországban a Skoda, a németeknél a Volkswagen áll az első helyen.
Az autókereskedő szakmát még mindig nem sorolták az olvasók a legmegbízhatóbb foglakozások közé. A politikusokat megelőző, de a lista utolsó előtti helyére elegendő pontszámot kapott ez a szakma. Sorrendben a tűzoltók, a pilóták és az ápolónők állnak az első három helyen.
