



51:49 lesz a két cég tulajdoni aránya a vállalatban az indiai partner javára. A cég neve Mahindra Renault Ltd. lesz. A helyi beszállítók aránya kezdettől fogva eléri az 50 százalékot.
A Logan Mahindra Renault márkanévvel kerül piacra, értékesítését a Mahindra & Mahindra hálózat végzi. A Mahindra & Mahindra csoport járműgyártó ága terepjárókat, traktorokat és kisteherautókat gyárt, a Logan gyártásával a személyautók között is megvetheti a lábát.
Indiában 2004-ben 8 százalék volt a GDP-növekedése, az autópiaci szereplők már 2003-ban elérték az évi 1 040 000 darabos értékesítést.
A több, mint egymilliárd lakosú országban a Logan előtt komoly jövő állhat. Tágassága, strapabírónak szánt konstrukciója, lépcsőshátú karosszériája és alacsony ára miatt a kereslet nagynak ígérkezik rá.
Szerkesztőségünkhöz nemrég befutott két kép egy optikai tuningos Loganról. Az autó felismerhetően Logan maradt, de amit csak el lehet képzelni, az rajta van a számítógépes grafikán. Ezúton is köszönjük Burai László olvasónk segítségét, akitől a képeket kaptuk.
