



A 2005-os modellévtől a Saturn ION négysebességes automatát kap, a CVT-t már csak az összkerék-hajtású Saturn VUE változatokba építik be, majd megszűnik a váltó gyártása. Szentgotthárdon a nyári szünetet követően még elkészül néhány ezer CVT-sebességváltó.
2001. decemberétől a mostanáig gyártott CVT-váltók száma nem éri el a 100 ezret, amint azt Légrádi Edittől megtudtuk. Az Opel Magyarország Autóipari Kft. (Opel Hungary) kommunikációs vezetője hozzátette, hogy a váltógyártásban foglalkoztatott 50 munkatárs valószínűleg nem veszíti el állását, a motorgyártó részleg átveszi őket.
A CVT helyett 2006-tól hatsebességes automata váltót szerelnek majd az érintett autókba, ami valószínűleg a GM-Ford közös fejlesztésű váltója lesz.
Habár a CVT-váltó bevezetése egy évet késett és az Automotive News információ szerint több minőségi probléma is volt vele, Tom Stephens, a GM Powertrain alelnöke cáfolta, hogy ez lenne az oka a termelés leállításának. Nyilatkozata szerint a hatsebességes automata váltó a teljesítmény és a fogyasztás terén is kedvezőbb, ráadásul a termelés költségei is alacsonyabbak.
