Két lépcsőben kívánta letámadni a fiatal vásárlókat Amerikában a Toyota. Az egyik oldalon az ifjabb vásárlórétegnek szánt Scion márka szerepelt, a másikon pedig a Toyota sportos modelljei. Míg a Scion hozza a várt számokat, addig a valóban sportos Toyotákra nincs szüksége az amerikai fiataloknak.

2000 tavaszán kezdődött meg a Celica és az MR2 forgalmazása a tengerentúlon, ám 2005-től már valószínűleg egyiket sem lehet tovább kapni. Az Európában roppantmód kedvelt modellekre alig van kereslet. A kupé és kabrió vásárlók ugyanis ragaszkodnak a megszokott modellekhez, és mit sem számít nekik az MR2 középmotoros felépítése és mennyei vezethetősége.

A bemutatkozás évében 7233 MR2 talált gazdára, míg idén eddig összesen 3000 autó kelt el. Nagyobb az igény Celicára, de az első évi 52 406 autós darabszám már a második évben a felére esett, idén pedig újabb 30 százalékos mélyrepülés tapasztalható az eladásokban.