



Erre minden esélyük meg is van, hiszen az autó jóval kevesebbe kerül, mint a jelenleg készülő csúcsgépek. 115 000 és 175 000 euró (28,7-43,7 millió forint) közötti áron lesz elérhető az Apollo, a kiviteltől függően, mert bár a karosszéria azonos lesz, de több teljesítmény variánst készítenek majd.
2,7 méteres tengelytávval, 4,25 méteres hosszal 1,95-ös szélességgel gyártják majd a kocsit, amely mindössze 1,1 méter magas lesz.
Króm-molibdén ötvözetű, acél csövekből építik fel a karosszériát hordozó rácsszerkezetet. Választástól függően üvegszálas, vagy szénszálas anyagból készítik el a karosszériát. Emiatt a kész autó tömege az 1000 kilogrammos határ alatt marad.
Ehhez azonban az utastér különleges kialakítása is kell. Az üléseket a Forma-1-es autókhoz hasonlóan személyre szabottan készítik szénszálas anyagból, de a többi elem is puritán lesz. Felárért persze légkondicionálóval és navigációs rendszerrel is felszerelik az Apollót.
Mivel a külső héj kialakítását teljes egészében az aerodinamikának rendelték alá, így az alaktényező igen magas, 0,39 lett, ellenben akár 600 kilogrammnyi leszorítóerőt is képes előállítani a hátsó szárny. A karosszéria alja, akár a versenyautóké, teljesen burkolt, ezzel is csökkentve a káros légörvényeket a kocsitest alatt. Az autó tetejének középső része kivehető, de a szilárság így is jó marad.
Az Audik tuningolásával híressé vált MTM szállítja a motorokat a GMG számára. Így az Apollóban is lesz magyar vonatkozás, hiszen Győrből indulnak útra a V8-asok. A 4,2-es motor első lépcsőként 360 lóerővel és 480 newtonméteres nyomatékkal költözhet az Apollóba, amely 4,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra és akár 290 km/h-val is mehet.
Kompresszorral megerősítve már 460 lóerő és 596 newtonméter repíti a kocsit, amely így már 320 km/h-al is képes száguldani. Ezzel a motorral 3,8 másodperc alatt érte el a százas tempót.
Akiknek még ez sem lenne elég, azoknak készül a duplaturbós változat, amely 650 lóerőt tud. A számítások szerint a blokk 810 newtonméteres nyomatéka elég lesz, hogy az Apollo maga mögé utasítsa még a Ferrari Enzót is, akár 3 másodperc alatt elérje a 100 km/h-t álló helyből. A csúcsváltozat végsebességét 360 km/h-ra becsülik a mérnökök. A legdurvább mégis a 0-200 között eltelő időre megadott 8,9 másodperc.
Nem csak utcai változata lesz a típusnak, az autó képességeit ugyanis a gyártó még idén bizonyítani akarja a zolderi 24 órás versenyen, Belgiumban. A GMG nem szenved önbizalomhiányban. A cég weboldalán az olvasható a Vergleich (összehasonlítás) menüpont alatt, hogy a Lotus Elise, az Opel Speedster, a Lotus Super 7 replikák extrém jó kezelhetőségét, élvezetességét és relatív kedvező árát összebékítették a Ferrarik, a Lamborghinik vagy a Porschék teljesítményével.
Az első autócsoporttal az a baj, hogy gyenge az imázsuk, általában csak négyhengeres motort kapnak és biztonságuk gyatra. Az Aston Martin, a Ferrari, a Porsche vagy a Lamborghini ott hibázik a GMG szerint, hogy autóik drágák, súlyosak és távol maradnak a versenyektől.
