Marad a vászontető. Azt mondják, hogy egy vászontetős autóban akkor is kabriózik az ember, mikor zárva van a tető
Jóval szélesebb lesz a nyomtáv és továbbra is összkerék-hajtású lesz a 911 Turbo
3 fotó
Május elején bemutatkozott a Porsche középső modelljének legújabb, 997 kódjelű változata. 325 és 355 lóerős motorokkal kezdődött meg a gyártás.

[bekkep]Ezzel majdnem egy időben jelent meg a korábbi formájú Turbo átdolgozott változata, az S. Ez a modell 30 lóerővel tud többet mint az alap feltöltős motor, így az autó végsebessége 307 km/h. A 450 lovas motor mind a kupéba, mind a kabrióba rendelhető, ám még a régi változatban.

Hamarosan azonban ezeket is leváltja az új modell. A Cabrio szinte tökéletesen megegyezik a sima 997-essel. Továbbra is vászontető fedi az utasteret zárt állapotban.

Jóval komolyabb eltérések várhatók a Turbo esetében. Marad a négykerék-hajtásos erőátvitel, de a nyomtáv jócskán kiszélesedik. Megmaradnak az elődről ismert hatalmas légnyílások az első és hátsó lökhárítókon. A képek tanúsága szerint a következő 911-en nem csak tenyérnyi felületen jut a töltőlevegő-hűtőkhöz a levegő, hanem a Ferrari megoldásaihoz hasonló hatalmas belépőnyílásokon át.

Az új Porsche 911 Turbóban is igen méretes hátsó spoiler vezeti a levegőt a motorhoz, illetve szorítja le az autó hátulját, mint az első négykerék-hajtású 911-es Turbo, a 993 esetében. Várhatóan továbbra is a 450 lóerős 3,6-os boxermotorral indul a Turbo gyártása.