



Kihasználva a versenysorozatban rejlő marketing lehetőségeket, az 575M Maranello számára a Ferrari kifejlesztette a GTC kezelhetőség-csomagot. Ezzel az autó sokkal sportosabb, mint korábban volt. Új rugók szerepelnek a csomagban, amelyek nem csak feszesebbek, de alacsonyabbra is helyezik az autó súlypontját. Megváltoztatott rásegítésű szervokormány került a csomagba, ezzel téve direktebb érzetűvé a kormányzást.
Továbbra is az 5750 köbcentis, 12 hengeres erőforrás adja az autó dinamizmusát, amely 4,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet. Az 515 lóerős motor 325 km/órás végsebességet biztosít az autónak. Ezúttal a megállás is könnyebb, mert új fékrendszerrel vértezték fel a kocsit.
Az Enzo és a 612 Scaglietti esetében szériaként adják a kerámia fékeket, az 575-hez az új csomaggal lehet megszerezni. Továbbra is a Brembo szállítja a szénszálas anyagból és kerámiából előállított, igen nagy hatásfokú tárcsákat a Ferrari számára. Külső szemlélő leginkább új felnijeiről ismerheti fel a GTC csomaggal felszerelt 575M-et, mert azon 19 colos kerekek vannak. Ezeken elöl 255/35-ös, hátul 305/30-as gumihengerek feszítenek.
Az igazi profik pedig már messzebbről is tudhatják, hogy az új modellek egyike közeleg, mert sportosabb hangzású kipufogórendszerrel zenélnek. A 360 Modena számára is kínálnak egy új csomagot az olasz gyártónál, amely karbon betétekből és új kipufogórendszerből áll.