A tavaly eladott Nissan gépkocsikból a személygépkocsik részesedése 88,7 százalék volt. Az eredetileg kitűzött értékesítési tervnél kevesebbet autót adtak el a Nissan márkakereskedők. Ennek az volt az oka, hogy a gyár nem tudta kielégíteni a Micra iránt keresletet. 2003-ban még így is a Micra volt az eladások egyik húzómodellje, az összértékesítésen belüli 28 százalékos részesedéssel.
Ezt azonban az Almera túlszárnyalta, 2065 eladott autóval, ami 43 százalékot tesz ki. 2003-ban összességében 36 százalékkal nőtt a Nissan személygépkocsik és terepjárók értékesítése az előző évhez képest, így a márka piaci részesedése 1,8-ról 2,0 százalékra emelkedett.
Nem volt ilyen eredményes a haszongépjármű részleg, ami a Vanette Cargo kishaszonjármű gyártásának megszűnésével magyarázható. 2002-ben még 1306, míg 2003-ban már csak 488 darab Nissan kishaszonjárművet értékesítettek, ez 63 százalékos visszaesést jelent. A teherautó értékesítés azonban növekedett 23,8 százalékkal (2002-ben 42 db, 2003-ban 52 db került értékesítésre).
2004-re az importőr célja, hogy 2,8 százalékos piaci részesedést érjen el hazánkban. Az előrejelzéseket figyelembe véve ez 6600 jármű eladását vetíti előre. Ebben elsősorban a Micra értékesítések növekedésére helyezik a hangsúlyt, ami mellé csatlakoznak a terepjáró modellek és a tavasszal érkező sportkocsi, a 350 Z-is. 2004 első harmadában a Kubistar értékesítése is megkezdődik, ezzel ismét teljessé válik a Nissan haszonjárművek palettája.