


A nem ritkán dupla ekkora teljesítménnyel rendelkező tuningolt versenygépek ugyanis nem éppen a megbízhatóságukról híresek. Zengő elmondta, hogy szívesen versenyezne vizes pályán, ugyanis az élvezetes csúszós versenyen nagyobb esélye lenne az erősebb gépekkel szemben. Zengő neve eddig együtt élt a Mercedes márkanévvel, hiszen évekig versenyzett Mercedes 190 Evolution-nel. “A hátsókerék-hajtású autó után nagy kihívás lesz az elsőkerék-hajtású Seat-tal versenyezni.” – mondta a pilóta.
Élőben ma este 17 órakor találkozhatnak először a nézők Zengő Zoltánnal és az Seat-tal a Pécs Plaza nyugati parkolójában, a 41. Nemzetközi Autós Hegyiverseny prológján. Ugyanitt mutatkozik be az idén először induló Renault Clio Kupa, illetve láthatóak lesznek a már ismerős Opel Astra Kupa résztvevői is.
