


Amikor az Audi TT tanulmányból sorozatgyártású autóvá vált, több telephely is versenyben volt a modell összeszereléséért. Az Audi Győr mellett döntött, így 1998-ban először a TT Coupé, majd a következő évben a TT Roadstert összeszerelésével egészült ki a gyár profilja. Később a tavasszal leváltandó Audi A3 gyártásához talált kapacitást az Audi konszern Győrben. Napjainkig 135 000 TT Coupé, 66 000 TT Roadster és 35 000 Audi A3/S3 modell hagyta el a gyártelepet.
Idáig 1,5 milliárd eurót, azaz 369 milliárd forintot ruházott be a kisalföldi megyeszékhelyen az Audi. Már a beruházás nagysága és a győri motorfejlesztési központ létrehozása is azt bizonyítja, hogy az Audi napon nem pakol össze egy szomorú, hogy a közeli Kínába telepítse át tevékenységét. Az Audi beruházásainak összértéke meghaladja a magyarországi termeléssel eddig elért nyereséget.
1993-ban 80 munkatárs dolgozott az Audi Hungariánál, a létszám mára meghatvanszorozódott: 4800 embernek ad munkát a győri telephely. Közvetve 12 000 ember megélhetése függ össze a cég tevékenységével.
Az eltelt időben 6 605 000 motor készült el. Mostanra naponta 6500 egységre nőtt az üzem kapacitása kezdeti 2000-ről. Összesen 370 motorvariáns készül az AUDI MOTOR HUNGARIA Kft. gyártósorain, a belépőmodelleket hajtó négyhengeresektől az ötszelepes nyolchengeresekig.
Nemzetközi összehasonlításban is nagyon elismert a Magyarországon előállított motorok minősége és a munkakultúra Győrben elért foka. A motorok fele hajtja az Audi modelleket, a fennmaradó részt a Volkswagen konszern más márkái szívják fel.
