2003-tól bővül az Opel Speedster motorkínálata. Eddig egyke volt a paletta, mindössze a 2,2 literes, 147 lóerős Opel benzinmotor volt elérhető a Lotus Elise alapjaira épített roadsterhez. Korábban többször elhangzott, hogy a kétliteres turbómotor, mely a Zafira és az Astra OPC-t is mozgatja, bekerül a Speedsterbe is, de a várva várt átültetés mindig elmaradt. Most, hogy a 192 lóerős teljesítményt 200-ra növelték, már biztos hogy a Speedster is megkapja a turbós motort.
A motor fontos paramétere a 200 lóerős teljesítmény mellett a 250 Nm-es nyomaték, mely már 1900-as fordulattól lehívható. Így a Speedster Turbo kevesebb mint 5 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet. A végsebesség is nagyobb lesz, mint a 2,2-esnél, az új érték legalább 225 km/óra.
Bár a Speedster vezetési élményét senki sem kritizálta, a hétköznapi kényelem teljes hiánya sok tulajdonosnak volt kellemetlen. Így a Speedster Turbo utastere kicsit komfortosabb lesz, de ne tessék megijedni, a Speedsterből nem csinálnak “műmájer macsóverdát”. Elektromos ablak, vagy szervokormány továbbra sem lesz, és légkondi helyett is csak a frissítő szellő áll rendelkezésre.
Menetstabilizáló elektronika még felárért sem volt elérhető a hátsókerék-hajtású roadsterhez, és ezek után sem kell az elektronikus vezérléstől tartani. Az Opel szerint a növekvő teljesítmény ellenére sem válik kezelhetetlen jószággá a Speedster.
Mivel a kis helyre bezsúfolt turbómotor igen sok hőt termel, nagyobbak lesznek az oldalsó légbeömlők. A stabilitás érdekében elöl-hátul módosulnak a légterelők, és pici szárny is kerül az autó farára.
