Főként nagy nyomatékú motorjaihoz fejlesztette ki a Multitronic váltót az Audi. A folyamatosan változó áttételű automata ezentúl 1,9 literes dízelmotorral is elérhető az Audi A6-osban. A motor nyomatéka az ötfokozatú kézi sebességváltóval csak 285 Nm lehet, míg a hatfokozatú kézi és a Multitronic váltó esetén a legnagyobb nyomaték 310 Nm.

A CVT váltóval a felső középkategóriás Audi a hatsebességes kézi váltós menetdinamikai adatait hozza, vagyis százra 10,5 másodperc alatt gyorsul, végsebessége ugyan 3 km/órával kevesebb: 200 km/óra. A kisebb végsebességért talán kárpótol a kisebb átlagfogyasztás (5,8 liter/100 km a 6 liter/100 km helyett), és a kisebb CO2 kibocsátás.

Előre láthatólag novembertől lesz megrendelhető hazánkban a Multitronic váltós 1,9 PD TDI Audi A6-os.