A jövőre megjelenő új Accordba már új fejlesztésű oldallégzsákokat szerel be a Honda. Ahhoz, hogy a légzsák a teljes oldalsó üvegfelületet betakarva pillanatok alatt kinyíljon, egy alacsony hőfokú gáz (sűrített hélium) fúvókával van ellátva, amely képes 0,051 másodperc alatt teljesen kinyitni a légzsákot. A gyors kioldódási sebesség lehetővé teszi, hogy a légzsákot vastagabb anyagból készítsék. Így jobban felfogható az ütközés ereje, ami egy hatodával csökkentheti a fejre ható erőt balesetkor.

A becsapódást érzékelő szenzorok számát háromról ötre növelték. Az érzékelők a kocsi közepén, bal és jobb oldalon középen, továbbá a hátsó utasok mellett helyezkednek el. A rendszer így képes a becsapódás irányára jobban reagálva vezérelni a légzsákokat.

A Hondának nagy tapasztalata van a légzsákok kifejlesztésében. 1987-ben első japán gyártóként ők vezették be a vezető oldali légzsákot, majd 1990-ben következett az utas oldali légzsák. 1998-ban a cég a legelsők között kínált szériaautóban az ütközés erejétől függően két ütemben felfújódó légzsákokat.