“Telítődött a piac” – állapította meg Willi Weber, a Schumacher fivérek menedzsere a Michael Schumacherhez kapcsolódó ajándéktárgyak stagnáló forgalmát látva. Aggodalomra persze nincs ok, hiszen az eladások magas szinten álltak be.

A megtorpanásra reagálva az idei nagyjából 250-ről 100 tárgyra csökkentik 2003 végéig a kínálatot. Ezzel olyan ajándékok tűnhetnek el a süllyesztőben, amilyen a kifejezetten Schumacheres aranygaluska vagy a versenyhangulattal (?) fűszerezett szalámi.

Továbbra is jól szerepelnek a baseball sapkák, de egyre több rajongó viseli a korábbi szezonban megvásárolt fejfedők egyikét, nem pedig a 2002-es modellt. “Ha valakinek már van hat sapkája, nincs szüksége egy hetedikre is.” – von mérleget Weber. A megmaradó termékek között van a négyszeres világbajnok mezébe bújtatott játékmackó.

A hétvégi Európa-nagydíjon a Schumacher zászlókat 25 helyett 15 eurós reklámáron kínálták, ahogy a sapkák árából is engedtek az árusok.