Rossz pénzügyi helyzete ellenére sem fejezi be az autóépítést a brit AC. A hitelezőkkel való egyeztetést követően megnyugtatónak látszik az AC Cobra alumínium karosszériás változatának közeljövője. Biztosnak látszik, hogy a jelenlegi megrendelésállományt még kielégíti a cég.
Nem ilyen biztatók a kilátások a szénszálerősítésű műanyag karosszériás AC sportautók sorsát illetően. Ezek gyártása várhatóan a közeljövőben megszűnik. Olyan álomautókat veszíthetnek el az autórajongók a szénszálas AC-k eltűnésével, amilyen a Lotus Esprit V8-as turbómotorjával gyártott AC 212 S/C, amely hatfokozatú kézi váltójával, szénszálas héjú sportüléseivel és főleg új dimenziókban mozgó menetteljesítményeivel kitörölhetetlen nyomot hagy a roadsterrajongók emlékezetében.
A megmaradó alumínimum karosszériás AC-k közül a gyártó több változatnál nem is ad meg alapárat, mivel az autók a vásárlók igényének megfelelően készülnek. Egy árat jelöltek csak meg: az AC Centenary Eight – Limited Edition 100 000 angol fontba, azaz átszámítva 38 millió forintba kerül.
