

Jövőre is legalább ennyi újdonság gyarapítja az Opel szalonok kínálatát. A Signum és a Corsa egyterű, a Meriva mellett az év vége felé a kombi Vectra is megjelenik.
A számos új modell mellett komoly gondok is vannak az Opelnél. Idén Európában 15,2 százalékkal csökkentek az Opel eladásai. A növekedést nehezíti, hogy a kivételesen szigorú minőségi elvárások miatt a Vectra gyártása lassan fut fel, az idei évre tervezett 150 000 helyett már csak 100-120 000 autó eladása a cél. A szaklapok egészen kiválónak értékelik az új Vectrát, és a próbautakat követően az ügyfelek is hasonlóan jó véleménnyel vannak az autóról, de nincs elég Vectra, a várakozási idő Németországban három hónap.
A napi 870 autós kapacitást csak a nyári szünet után éri el a 750 millió eurós beruházással felépített új rüsselsheimi gyár. Bár a bő 40 000 megrendelést látva igen nagy a kereslet az új Vectra iránt, az Opel nyári szünetet kénytelen tartani, mert a leállással be lehet állítani a Signum gyártósorait.
A Corsa iránti érdeklődést modellfrissítéssel tartja élénken az Opel. Idén ősszel apró külső és belső változtatásokkal vértezik fel a kisautót. 2003 közepén egy turbómotoros GTI-vel bővülhet a kínálat. A már futó prototípusok 1,6 literes, körülbelül 160 lovas motorja félelmetesen jó menetteljesítményeket és a Fiat Punto GT-hez hasonlóan könnyű tuningolhatóságot ígér.
A jövő szeptemberi Frankfurti Autószalonon a Peugeot 206 CC ellenfelének szánt Corsa roadstertanulmányt is láthatjuk majd. A tervek szerint kétüléses, nyitható keménytetős autó lesz a nyitott Corsa.
A motorok között újdonság a kis hengerűrtartalmú, közös nyomócsöves dízel, amelynek teljesítménye nagyjából a jelenlegi 1,7 literes dízelek között áll, tehát 70 lóerős körül lesz. Közvetlen befecskendezéses benzinmotort jelenlegi információink szerint a 2,2 literes Vectra GTS-hez gyárt majd az Opel, mintegy 160 lóerővel.
